pondelok 25. decembra 2023

Aby som v hanbe nezostal...

______________________________________
Bye Bye Baby Blues (Little Hat Jones)


1. Bejby, baj, baj, viac šancí už ti nedávam,
Bejby, baj, baj, viac šancí už ti nedávam,
Možno by som sa brániť mal,
Aby som v hanbe nezostal,
Bejby, baj, baj, viac šancí už ti nedávam...

2. Ja splácam to, čo by druhý platiť mal,
Ja splácam to, čo by druhý platiť mal,
Tak sa ťa pýtam, na čo sa hráš
A prečo sa mi vysmievaš?
Keď len splácam to, čo by druhý platiť mal...

3. Viny rátam a predsa ďalej otáľam,
Viny rátam a predsa ďalej otáľam,
Už som ich toľko na seba vzal,
Že ani môj pes by ma nespoznal
A pri všetkých vinách, predsa ďalej otáľam...

4. Kým túto pieseň skončím, ešte šancu ti dám,
Kým túto pieseň skončím, ešte jednu šancu ti dám,
Cítim, že by som ťa brániť mal,
Aby som v hanbe nezostal,
A preto, než tu skončím, ešte jednu šancu ti dám ...