streda 27. decembra 2023

Oheň sa šíri

___________________________________
Traditional (Raleigh & Spencer)


1. Oheň sa šíri,
dym požiaru čpie,
vidím, vôkol všetko vysychá,
ako vidím, všetko vysychá...
Rozpukaným perám
rád napiť by som dal,
voda chýba, no najviac alkohol,
voda chýba, no najviac alkohol...

2. Už celý svet horí,
ja možno zhorím s ním,
budem iskrou, čo k hviezdam odletí,
(a) budem iskrou, čo k hviezdam odletí...
Nuž zbohom chodník slávy,
zbohom Hollywood,
mňa už zachrániť môže iba drink,
mňa (už) zachrániť môže iba drink...

3. Z pošliapaných kvetov,
keď pokropí ich dážď,
mnohé vstanú a znova zakvitnú,
(tak) mnohé vstanú a znova zakvitnú...
Kde zmizol riečny prúd
a sľúbený dážď?
niekde hľadám aspoň alkohol,
(tak) niekde hľadám aspoň alkohol...

4. Oheň sa blíži,
dym požiaru čpie,
vidím, vôkol všetko vysychá,
ako vidím, všetko vysychá...
Rozpukaným perám
rád napiť by som dal,
vody nieto, tak hľadám alkohol,
vody nieto, tak hľadám alkohol...